Werkgeluk in de Logistiek; we gaven er op 27 mei, in samenwerking met VLM een webinar over. En op 27 augustus en 1 september volgen we dit webinar op met een twee (halve) daagse online training. En ook als je het webinar gemist hebt, kun je deze online tweedaagse over Werkgeluk in de Logistiek volgen.

Waarom werkgeluk?

Waarom is werkgeluk relevant? In de eerste plaats voor jezelf. Je brengt veel tijd door op je werk en hoe gelukkig je daar bent draagt ook bij aan je geluksgevoel in de rest van je leven. Gelukkig zijn maakt mensen gezonder en succesvoller. Ook voor organisaties levert het veel op. Gelukkige mensen presteren namelijk beter. Ze zijn: meer betrokken, creatiever, productiever, innovatiever, minder gestrest en zorgen voor blijere klanten. Daarom is werkgeluk belangrijk, ook in de logistieke sector.

De online training Werkgeluk in de Logistiek

Tijdens de training kijken we eerst naar de context. Hoe staat het ervoor in de wereld, in Nederland en in de logistieke sector? Ook gaan we in op wat werkgeluk is, wat emoties ermee te maken hebben, wat het verschil is tussen werkgeluk en werktevredenheid en wat de pijlers zijn van werkgeluk. Op basis van die pijlers maak je uiteindelijk een plan van aanpak voor jezelf, team of organisatie.

Programma 

Dag 1. 27 augustus: 09.30 – 12.30   

  • Wat is de context? Hoe staat het ervoor (in wereld, NL, logistiek) 
  • Waarom is het belangrijk (business case)? 
  • Wat is werkgeluk? Emoties en negativity bias 
  • Het verschil tussen Werkgeluk en Werktevredenheid

Dag 2. 1 september: 09.30 – 12.30  

  • De 4 pijlers van Werkgeluk 
  • De invloed van hormonen 
  • Wie is verantwoordelijk? 
  • Plan van aanpak voor eigen organisatie

Ter voorbereiding bekijk je videos en maak je een aantal opdrachten. 

Kosten 

De tweedaagse kost EUR. 450,- p.p.  Volg je de training samen met een collega dan is het rendement nog hoger en betaal je EUR. 750,- voor 2 personen. Wil je meedoen? Meld je dan hier aan. 

In company

Uiteraard kunnen we deze training ook binnen jouw organisatie verzorgen, zowel online als op locatie (op 1,5 meter afstand). Mocht je daar interesse in, stuur dan een mailtje naar diana@happyoffice.nl of maartje@happyoffice.nl. We maken dan een training op maat voor jouw organisatie. 

Leave a Reply