Afgelopen januari zaten we in Kopenhagen met een aantal van onze Woohoo-collega’s te brainstormen over het plan om een Online Summit te organiseren tijdens de Week van het Werkgeluk. Met sprekers van over de hele wereld, gave interviews, webinars, tip & tools. En dat deden we we dus. In de afgelopen maanden werd de summit groter en groter. En nu hebben we meer dan 40 sprekers op de lijst staan. Werken we met een internationaal team uit Nederland, Belgie, de UK en Canada aan een uitdagend programma voor deelnemers van over de hele wereld.
De sprekers zijn aansprekende namen, zoals Emiliana Simon-Thomas. Aan haar gaan we later deze week vragen hoe dat nou zit met dat PERK model. Met Arthur Woods, die tijdens het interview vertelde over hoe purpose leidt tot succes. Met Tim van Herck van Johnson&Johnson, die vertelde over hoe hun Credo al 75 jaar aan de basis van hun handelen staat. Met Alexander Kjerulf, die gelooft dat positieve feedback de snelste klap geeft voor meer werkgeluk. Met Ynzo van Zanten van Tony’s Chocolonely over hoe zij werkplezier in het DNA van de organisatie gebracht hebben. Met nog veel meer internationale getalenteerde sprekers die speciaal voor deze summit met ons in gesprek gingen, of een video instuurden.
En natuurlijk doen we zelf ook mee. Tijdens onze keynote vertellen we over onze ervaringen met organisatiecultuur, de rol die cultuur speelt bij transformatie naar meer werkgeluk in een organisatie en hoe je daar wél invloed op uit kunt oefenen.
Tijdens de Week van het Werkgeluk kan je elke dag gratis de video’s bekijken. Wil je ook na de Week van het Werkgeluk (je hebt tenslotte gedurende die week ook nog andere dingen te doen, zoals zelf van alles organiseren), kan je tegen betaling de video’s nog 6 maanden lang terugkijken. Het EARLY BIRD tarief loopt maandag 26 augustus af en bedraagt $35 ex BTW. Het reguliere tarief is $120 ex btw.