Ruim een maand geleden, op Blue Monday, startten we, samen met de partners van de International Week of Happiness at Work, de 30-Dagen-niet-Klagen-challenge. We posten er een berichtje over en spraken er over op RTV Rijnmond met Reint Jan Potze.
Wat het opleverde
Op de eerste dag waren we al ‘af’. Toch heeft het ons uiteindelijk veel opgeleverd: meer bewustzijn over wat we zeggen, wat we denken en hoe we oordelen over wat er gebeurt. Daarbij mopperen we minder op het verkeer, moeten we heel hard lachen als we ons betrappen op klachten en spreken we elkaar makkelijker aan op elkaars negatieve emoties. En dat allemaal als resultaat van een challenge!
Jouw ervaringen?
Heb je ook meegedaan? Naar aanleiding van ons bericht of het gesprek dat we hadden bij RTV Rijnmond? Dan zijn we benieuwd naar jouw ervaringen en resultaten. Laat het ons weten door een mailtje te sturen of als comment onder dit artikel.
Wil je nog mee doen? Dat kan! De 30-Dagen-niet-Klagen-Challenge start namelijk elke dag! Meer informatie vind je hier. Of luister het interview terug.